Xerxes

Te-am cautat la capatul tuturor sfarsiturilor. Ochii-mi pandeau orice colt si asteptau orice model, sa ma pot tari asa cum se taraste un sarpe, sa ma misc cum oamenii nu pot. Caci eu nu simt gravitatia lumii, iar cupolele ei se vad altfel din auzul altitudinii. Te-am gasit unde nu te-am asteptat. Si am cazut ametit la picioarele tale, sfaramat de incompetenta mea de a-ti lasa fericirea. E cumplit sa mori in timp ce traiesti …

Statuie modernista prezenta in fata Bisericii Anglicane din vecinatatea parcului Gradina Icoanei din Bucuresti.

DSC_4245

Leave a Reply

