Zodiac

Ne nastem sub influentele unei zodii si capatam anumite atribute sau spiritul are deja atribute si este gata clasificat unei zodii careia i se potriveste la nastere?

Daca ar fi sa acceptam ca totul in jurul nostru este viu (si este, credeti-ma pe cuvant!) atunci anumite fiinte s-ar naste sub aura unei singure zodii. In cazul plantelor, semintele apar intr-o anumita perioada si basta, iar in cazul animalelor, perioada imperecherilor este o data sau de doua ori pe an si basta!

Oare se nasc raci, si pesti, si berbeci, in zodia omului?

Exista pe bulevardul Dorobanti o cladire numita Blocul Zodiac. Nu este foarte fotogenica dar este de vazut. Este incadrata la arhitectura modernista; perioada de constructie cred ca este pe-aproape de anii ’50. Dar nu sunt sigur.

Fotografie realizata in Centrul Istoric. DSC_4267

.

39 thoughts on “Zodiac

  1. „Oare se nasc raci, și pești, și berbeci, în zodia omului?” are aceeași candoare ca întrebarea: „Când se îndrăgostesc fluturii, oare simt oameni în stomac?”
    Nu cred nici una, nici alta. Deși frumusețea poveștilor ce se pot naște de aici te-ar îndemna să crezi.

    Like

  2. Daca te uiti cu atentie ai sa vezi ca am pus omul pe picior de egalitate cu celelalte fiinte. Cred ca abia atunci se poate intelege viata la adevarata valoare.

    Like

  3. Se simte de la o poștă! Ei, aș! Bineînțeles că nu am habar dacă-i roz cu buline albe sau verde cu dungi galbene. Eu doar te cred pe cuvânt.

    Like

  4. Păcat că nu l-a terminat. Mai ales că pe (Liber)tango ai voie să faci și să arăți ceea ce simți, fără constrângeri, fără prejudecăți.
    Să mergem în Finlanda să verificăm?

    Nu mi-ai răspuns. De unde e Querer?

    Like

  5. Cafeaua este una dintre cele mai mari plăceri ale mele. NU mă pot lipsi de ea și nu cunosc licoare mai bună.
    Tangoul poate fi o extensie a ei dar nu sunt (musai!) simbiotice ci doar dezirabile să se întâmple la unison.

    Eu mă retrag spre casă. Noapte bună, LsL-ule ;)

    Like

  6. Tu dacă nu dai reply ultimului meu comentariu, habar nu am că mi te adresezi.
    Nu am știut că m-ai întrebat ce fac. Deși acest „bine” de azi, poate fi valabil și pentru 27 iunie…așa îmi amintesc să fi fost!

    Tu ce faci?

    Like

  7. Aha, dificultatea nu se referea la…am înțeles. Ești ambiguu :)
    Cu secretul, ești la fel. Nu am înțeles prea bine. Oi fi chiar așa de obosită???

    Like

  8. Nu pot, LsS-ule. Sunt praf de oboseală…Rogu-te frumos, dă-mi ca la chiori, ca la ciungi, ca la ce vrei tu! :)
    Unde m-a dus capul, am verificat dar nu e nimic :P

    Like

  9. Eh, vezi cum ești? E ca și cum mi-ai arătat o acadea și apoi ai ascuns-o la spate și mă pui s-o caut. Copilul din mine bate din picior acum. Ba mai mult, ți-ar scoate și limba de nu i-ar fi ocupată gura cu balonul!
    Merge bine. E o perioadă tare aglomerată. Acum sunt la birou, încă, dar în vreo 10 minute plec spre casă.
    Tu cum ești?

    Like

Leave a Reply

