Jorjac

Cand finitul invata sa taca, incepe sa devina infinit.

L-am admirat intotdeauna pe Enesco. Georges. Am scris asa ca sa inteleaga si francezii. Mi se pare murdar sa incep sa povestesc de ce l-am admirat, mi se pare ca din oricare coltisor as incepe, as mototoli ceva. In viata lui as fi ca un elefant intr-un magazin cu portelanuri.

Dar vreau sa stiti asta: de fiecare data cand Luchian era deprimat il chema pe Enescu sa-i cante. Iar acesta o facea.

P.S. Stiati ca pe placa comemorativa a monumentului eroilor CFR-isti din fata Garii de Nord apar doua greseli gramaticale care suna ca talanga unei vaci intr-o biserica?

In fotografie, cele doua degete scoase in evidenta de sculptorul Ion Jalea; statuia lui George Enescu din parcul Operei Nationale. Ion Jalea a sculptat toata viata doar cu mana dreapta, pe stanga o pierduse in razboi.

DSC_4496

 

3 thoughts on “Jorjac

  1. Îmi amintesc de greșeala cu „reântregirea” neamului, scris cu â și nu cu î, cum era corect, pentru cuvintele compuse. Amintește-mi, care e a doua greșeală?

    Like

Leave a Reply

