Draga Grigore …

Complimentul este un plic pe care atunci cand il deschizi, gasesti in el o telegrama emotionala sau o factura neachitata.

” Îmi amintesc că poetul Nichita Stănescu nu mai ştia cum să mă bucure şi într-un miez de noapte mi-a spus Hai Grigore să îţi arăt casa în care Eminescu a citit pentru prima oară Luceafărul – casa lui Titu Maiorescu. Hai, Nichita. Şi am mers şi am mers, ne-am oprit în faţa unui gard înalt. Eu am încercat să mă uit şi atunci Nichita, care în ’70 era înalt ca un brad şi frumos şi voinic, m-a luat în braţe şi m-a ridicat pe umeri şi m-a întrebat – Vezi casa, Grigore? O văd, Nichita! Nu era nici o casă, nimic – aflasem mai târziu că acea casă fusese demolată prin anii 1950. Practic, ea exista doar în imaginaţia lui Nichita şi în imaginaţia mea. Astfel de pe umerii lui Nichita am văzut casa în care Eminescu a citit pentru prima oară Luceafărul, iar de pe umerii lui Eminescu, am văzut ţara. ” (Grigore Vieru)

Sah-mat!

Fotografii realizate pe strada Alexandru Magatti in anii 2011 si 2014, casa pe colt [adica mina de aur]100GEORG (3)

11 thoughts on “Draga Grigore …

  1. In prima imagine: domnul inginer Smarandescu, proaspat absolvent al facultatii de Management si Marketing. Un cuceritor.
    In cea de-a doua imagine: Nenea Petrica de la productie. El stie ce inseamna sa simti materialul in maini.

    Cum ma descurc?

    Like

  2. Imbinam noul cu vechiul. E un fel de Festivalul dacic de la Poiana Tapului. Ne imbracam in daci si ne batem cu sabii de tabla in regie de film Troy. Apoi bem vin mult, ne cunoastem noi, ca suntem artisti vechi. Hahaha! Cum merge cu baloanele?

    Like

Leave a Reply

