Fantana copiilor

Iar deasupra noastra lacul de argint va sclipi razele sperantelor. Iar noi din adancurile vremii vom pali tacuti de trecerile uitarii.

Cantecul de leagan pe care mi-l canta mama, copil fiind:

“Razele Lunii strabat prin fereastra,

Noaptea coboara domol.

Dorm pasarele sub zarea albastra,

Dorm si copiii usor.

Maine-n zori rade Soarele iara,

Dormi copilasul meu bun,

Stelele noptii senine de vara

Somnul ti-l leagan-acum.

Dormi linistit langa mama copile,

Sa nu ai griji, nici dureri (…)”.

Restul nu si-l mai aminteste nici unul din noi.

Strada Dionisie Lupu din Bucuresti, Fantana copiilor.

Str. Dionisie Lupu - Fantana copiilor

5 thoughts on “Fantana copiilor

  1. sa nu cunosti nici dureri, nici mahnire
    griji sa nu ai, nici necaz
    stelele noptii senine de vara
    sa-ti straluceasca-n obraz.

  2. Mie mi l-a cantat frate-meu acu, peste 50 de ani si, el il invatase in tabara, undeva pe langa Brasov: nu-mi mai aduceam aminte decat primele doua strofe pe care le-au invatat si nepoatele mele.Multumesc Danielei .

Leave a Reply

