Lumini de inger

Si piesele de Sah inteleg ca remiza la infinit inseamna nemurirea jocului. Si cine-ar vrea sa traiasca pentru totdeauna, piesa fiind?

Se strange lacrima cu lacrima
Sub ochi plapand si pustiit,
Adorm un gand fara fagas
In sufletu-mi departe pus.
O piatra tragica cuprinde
Un interior predefinit,
Intinde-mi Doamne-acum
Un inger …
Acum sa-ti cer ce mi-ai promis!
Alergi cu mine catre zori,
Alergi spre marea moarte,
Sa-mi spui ca sunt un nimeni mic,
Un varf de bot usor clintit.
Rad.

(din acelasi volum)

Strada Gina Patrichi colt cu bulevardul Lascar Catargiu. “Casa Emil Lahovary 1906-1910, construita dupa planurile arhitectului Grigore Cerchez, in stil neogotic francez, urmand modelul imobilelor de tip hotel particulier, cu un corp principal si doua aripi laterale, care formeaza o curte de onoare in maniera Renasterii franceze. Se remarca decoratia fatadei si acoperisul mansardat.” Se mai remarca si cablurile. In aceasta cladire a locuit faimoasa actrita Gina Patrichi. Ca o anecdota, cu una din nepoatele Ginei Patrichi am impartit 6 ani de viata in timpul liceului. Avea puterea de a deochia, instant. Zambesc.

DSC_4638

Leave a Reply

