Paranteze drepte insumeaza

Omului ii este caldut in irealitate. De aici toate inventile verbale.

Cate sa-mi spui despre morminte,
Cate povesti sa-mi inventezi,
Atatea lemne ca sa crape
pe cruci ca fragede scovergi.
Viseaza-mi apa lina-n crang,
Viseaza-mi pasari muribunde,
Trezeste-mi sufletu-n sufixe
De pagini albe
Iarna scrise.
Aminteste-ti.

Fotografie realizata pe bulevardul Lascar Catargiu din Bucuresti. Aparent, nimeni acasa. O constructie modesta si clasica, nu stim exact varsta si povestea ei. Candva, pare ca a locuit cineva aici.DSC_4634

Leave a Reply

