Razboinici

Unii prefera sa moara pentru a atinge o margine a Adevarului. Un risc asumat si o suficienta pentru mila lui Dumnezeu.

Miere, lapte pe pamant
Vad mereu un pic de gand
Sui cristale intre raze
Ca s-adap miresme fade.
Vad Pandora cum incearca
Ca sa-si planga negrul sarpe
Sui cristale prin poiene
Sa largesc sangele-n vene.
Azi … ma-ntorc,
Rasar in mine oamenii un pic schimbati
Si-am sa zbier catre iubire
Sa-mi salasuiasca frati;
Acei frati puternici, vii,
Legiuni de aripi, crini.
Plec privirea catre centru
Si milos imi cer minunea.
Am sa plang spre miazanoapte
Si-am sa iert intotdeauna.

Strada Dumbrava Rosie din Bucuresti. Element decorativ de fereastra asemanator cu cele ale muzeului George Enescu, respectiv Casa Cantacuzino din Bucuresti.DSC_4615

Leave a Reply

