Armonia

Omul este ca un glet de perete: abia cand se intareste putin se poate modela.

Copile zi-mi,
De ce-ai ramas
Pe unde pasari tipa-n zbor
Cand toat-aroma de nomad
Facut-a oarba calea lor?
Copile zi-mi
De ce nu plangi
Prin iarba deasa si-nflorita,
De ce alergi prin brazii uzi
Si gura ti-e-ndulcita?
De ce acum, cand ploaia deasa
Stanci albe le clateste-n soare,
Copile zi-mi,
De ce-ai ramas
In graul din ogoare?
De cine-asculti
Sau cum asculti
Si cand iti vine Zeul?
Copile zi-mi,
De ce imi razi,
De ce imi iei tot greul?

din volumul de poezie In timpul unei masturbari, indiferent de sex, ingerii pleaca (2005)

Casa pe colt. Ruinata si locuita abuziv de tigani chiar la Podul Hasdeu, in imediata apropiere a Casei Poporului. In alta existenta, este casa visurilor mele. Splaiul Independentei intersectie cu strada Bogdan Petriceiu Hasdeu din Bucuresti. Fotografie realizata pe 09 Februarie 2008.DSC_8247

Leave a Reply

