Lanturi

Sa nu ne facem griji pe probabilitati.

De-am sa raman vreodata-n zarea-mpietrita,
Murdar sa ma simt in lanturi de lut,
Sa te rogi la al meu inger cu calea oprita,
Sa-mi rada-n ureche un ras abatut.
Prin pene sa-mi spuna de chei si simboluri,
De visul maririi si vremea de-apoi,
Sa te rogi si la mama sa-mi dea de prin boluri,
Mancare sfintita si plansa de ploi.

din TU LA MIJLOC (2005)

Strada Alexandru Magatti din Bucuresti. Acelasi decor, dar in miniatura, poate fi vazut pe cladirea postata cu numele HERMES de pe acest blog.DSC_4822

Leave a Reply

