Pastratorul de bile

Nimeni nu se poate folosi de tine mai mult decat Destinul tau.

Bile sute,
Bile mii …
Le descoperise prin viata si ajunsese sa foloseasca din ele fara sa stie ce pot face. Mie mi-a aratat-o pe cea portocalie si a deschis-o. Si mi-a ferecat privirea din gand intr-un taram chinuitor, dar ilar pentru ea. Iar eu, ambulantul vanzator de adevar, o recunoscusem, si vrajit de modulatia circulara … am impietrit. Acum eu pastrez bilele. Si-am sa le controlez cum numai Dumnezeu le vrea.
Bile sute,
Bile mii …

din TU LA MIJLOC

In curtea bisericii Teiul Doamnei Ghika, mormantul princiar.
WP_000005

Leave a Reply

