Baroque

Elefantul este un bun animal de putere, pentru ca el se poate legana pe o panza de paianjen la vrere.

Ochi clari si dureros sfiosi
Incheaga o privire calma de iubire,
De impacare cu cei odiosi,
Ce-i cheama ca sa-i bea din fericire.
Sa-i zmulga carnea cea fibroasa
Durata de iubirea pura-n oameni negri,
Sa stea ca pavaza si masa
La palizii de viata, cersetori integri.
Din lacrimi veseli sa se-adape,
Din piept bucatile de dragoste sa-i muste,
Inchisi sa stea cand o sa-si sape
Groapa, taram de hrana pentru viermi si muste.

Str. Elena Teodorini din Bucuresti. Langa aceasta casa se afla o frizerie numita ScaraotchiDSC_7762

2 thoughts on “Baroque

  1. HaHa! Adeseori m-am jucat in interiorul si curtea acestei case copil fiind. Aici locuia colegul de clasa pe nume Haralambie R. Tot aici mi-a incoltit idea, ca atunci cand o sa fiu mare, o sa locuiesc si eu musai intr-o vila! Se pare ca inca nu m-am facut mare. Oricum nu renunt la dorinta, doar am in fata o vesnicie!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

