Pace

Ieri a plouat torential. M-am intors de la birou pe bicicleta. Doar nu era sa ratez o asemenea ocazie. Am pedalat 30 de minute printre miile de picaturi, m-am stropit, am pedalat ca un nebun prin balti, mi-am pus gluga pe cap si nu am vazut stanga sau dreapta in trafic, i-am lasat pe ceilalti sa aiba grija de mine, am tinut doar drum drept, am simtit doar viata, am simtit ce nu poti simti in orasul asta in fiecare zi. Tu cand ai alergat prin ploaie ultima data?

Calm, de zi de luna,
Cu prinsori intre frati,
Plutiri intre versuri
Si patimi cu acrobati.
Sorb din marea pacaleala
Tot ce curge inspre azi,
Vom manca aceeasi paine,
Vom surade printre brazi.
Bratele ca sa-mi intind
Buze trebuie sa bucur,
In sclipirea cea solara,
Amortit sa-ncep sa fur.

din volumul de poezie TU LA MIJLOC (2005)

Motocicleta cu atasa in Piata Unirii din BucurestiDSC_4848

2 thoughts on “Pace

  1. Pai, la mine e invers, cand ma prinde ploaia, ma straduiesc sa merg cat mai incet, ca sa profit de natura. La fel si la cutremur. Pai unde altundeva sa fugi, decat in tine?

    Da, inca un atas gol.

    Like

Leave a comment