Povestea din ogorul anilor lasati

Privea necontenit privirea
Si in ragaz isi smulse vorba,
Si ca un tunet intreba in soapta
De eu sunt eu, de eu sunt ‘cela.
Si i-am zambit atat de larg
Si-atat de infrumusetat in piept,
Si i-am raspuns cam raspicat
Cu o-ntrebare simpla-n gest:
Nu moare gasca innecata,
Si piere salamandra-n foc,
Nu minte ingerul din ceruri,
Esti pasare de Domn ori ba?
Sunt … ba.

din volumul de poezie TU LA MIJLOC (2005)

Strada Stelea Spataru din BucurestiDSC_4835

Leave a Reply

