Crengi de brad

Azi,
Infinitul Soare
Sporeste faima mea coagulata,
In forma dulce de licoare,
Simtul pudrei albe, fata.
Imi fericesc auzul lung,
Imi starui ultima suflare,
Te sui in crangul meu sublim,
Te vad aievea pe un cal calare.
Si tot alergi si fugi spre mine,
Spre lunga pajiste de foi,
Imi amintesc delirul spasmic,
Cand nu eram noi amandoi.
Dar azi,
Infinitatea Soare,
Imi da nasitul meu divin,
Alaturi de o mare de mirosuri albe,
Te simt in mine ca pe un lesin.
Un geamat falnic imi adie
Un pas pregatitor spre tot,
E astazi primavara mea tarzie,
Esti tu, si eu, si ei de pot. (p.I.)

din volumul de poezie TU LA MIJLOC (2005)

Strada Dionisie Lupu din BucurestiStr. Dionisie Lupu 2

Leave a Reply

