Carturesti si capcana de pe Lipscani 55

Imi place Carusel, este extraordinar ce se intampla aici!

Totusi, este o capcana acolo: locul este pentru socializare si nu pentru culturalizare asa cum cei mai multi ar crede. Daca ai pune numele Carturesti alaturi de cladirea in sine, ai trece usor cu vederea numele librariei.

M-am dat si eu in carusel, am vazut oameni atingand carti ca pe sfintele moaste (oase de sarbatori …), am vazut copii care spun tatilor lor “daddy”, am vazut tot soiul de fotografi si pozari, am vazut inimi si carduri de plastic, am vazut o statuie cu “super mama” (asupra careia nu m-am indurat sa trag un photo-shoot), cani si cesti, monitorizare super, discuri s.a.m.d.

Da, este un mini-mall mai spalat putin, un loc in care te poti simti bine si in care se vand carti, haine, poze, albume, ceai / cafea si altele! In rest, numai de bine.

Cărtureşti Carusel este situată pe strada Lipscani, la numărul 55. Este amplasată într-un edificiu din secolul al XIX-lea. Intrat în posesia familiei de bancheri Chrissoveloni în 1903, clădirea a fost naţionalizătă după Al Doilea Război Mondial şi transformată în magazinul Familia. După Revoluţie, imobilul a fost, cu greu,  retrocedat.” (jurnalul.ro)DSC_5169

Leave a Reply

