Autor

Cand am cuprins stelele in ochi, luciul temerilor mele s-a napustit peste orice freamat de iubire. Dar s-a mistuit si s-a facut praf pe care l-am ingropat sub apa.

Fotografia este miscata, imi reprosez asta, insa exponatul l-am gasit extrem de frumos pentru a trece peste acest amatorism. Mi-au placut doi artisti bulgari (Kalina Filcheva si Simeon Shomov) si unul elvetian (Cedric Chevalley). Mi s-au parut cumpatati si conservatori oarecum. Cred ca ma atrage conservatorismul mai mult.

De la targul de bijuterii Autor din Bucuresti, Sala DallesDSC_0317

Leave a Reply

