România, cutia cu marketing

În primul rând, nu este cool să instigi la vot. Sunt atâtea argumente pentru care să nu mergi la vot încât aş pune chestiunea la capitolul hărţuire.

Adevărul este că România nu este pregătită să schimbe ceva prin vot. Prin prisma judecăţii restrânse pe care cei mai mulţi locuitori o au, prin prisma lipsei de cunoştinţe despre politică şi despre candidaţi în general, prin prisma lobby-urilor politice pe care le fac partidele, prin prisma faptului că românii nu înţeleg că schimbarea va veni de la ei şi nu de la capetele politice.

Până când oamenii nu vor şti să se accepte ca pe nişte fraţi între ei, până când ei înşişi nu vor lua în grija lor ţara şi oraşele pe care le locuiesc, votul va fi o simplă maimuţăreală de trend secol 21 și bani aruncați în zadar.

Până când România nu va arbora drapeluri din mătase peste tot ci numai pânză de fabrică ieftină, totul va fi doar marketing de lumea a 3-a și patriotism de stadion.

Strada Ştirbei Vodă colţ cu Puţul cu plopi din Bucureşti

dsc_6290

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s